Thursday 24 June 2010

mawar merah dari sahabat

Mawar Merah Buat Sahabat ni adalah award dari sahabat blogger, cik amy sensei pemilik blog http://kilauancinta.blogspot.com/. Saya amat menghargai anugerah ini. Anugerah persahabatan di alam maya.Sebenarnya ia dianugerahkan ketika saya sedang bercuti selama dua minggu di Kelantan( cuti sekolah ). Kat rumah saya di Kelantan, saya tiada kemudahan internet jadi terpaksalah saya beruzlah seketika dari dunia blog.

Tentang Cik Amy ini, saya mengenalinya menerusi XTVT ziarah menziarahi dan kunjung mengunjungi sesama blogger. Mawar Merah Buat Sahabat, saya tertarik dengan perkataan sahabat. Sebab selalu saya laungkan matlamat saya berblog, iaitu sekadar untuk memperluaskan wilayah persahabatan dan memperbesarkan empayar persaudaraan. Bersahabat dan bersaudara sesama insan ( blogger) tapi kerana Tuhan.

Saya ingin bersahabat dengan semua blogger tanpa mengira jantina, bangsa, agama, mazhab, idealogi politik dan sempadan negara. Semaksimum mungkin saya cuba mengelakkan diri dari menulis entry yang menguris hati dan mencalar perasaan sahabat blogger( kalau ada tolong nyatakan dan saya pohon jutaan kemaafan)

7 comments:

  1. Salam Jumaat Al-Mubarak
    moga hari ini menjanjikan
    yang terbaik dari hari
    sebelumnya...
    TAHNIAH..

    ReplyDelete
  2. dapat tapi blom respon lagikk

    ReplyDelete
  3. cemomoi= kena respon awl2 nnt terlupa pula

    ReplyDelete
  4. Zulkbo= Terima kasih sahabat ats ucapan. Salam jumaat al-mubarak dan moga hari ini lebih baik juga buat sdra zulkbo.

    ReplyDelete
  5. eh, baca komen2 di sini sampai lupa nak kata apa~ >.<"

    ReplyDelete
  6. Macy= katalah apa sahaja. hehehe.

    ReplyDelete
  7. salam shameel..

    terima kasih kerana awk sudi mengambil tanda hati mawar merah buat sahabat tu...semoga ikatan ukhuwwah terjalin indah di sini hendaknya..

    moga awk ceria selalu..

    ReplyDelete