Thursday 27 May 2010

award dari AISYAH


Award Blog Paling Comel
award ni drp Aisyah merupakan seorg blogger a.k.a pemilik blog
( http://nuraisyyah.blogspot.com/)
Award ni comel sekali. Menerimanya mengingatkan saya kepada lagu
PALING COMEL (nyanyian Allahyarham Achik dan Nana ).
Seperti biasa ada tugasan yang perlu diselesaikan.
Senang jer tak sesusah buat tesis Master.

~LENGKAPKAN PANTUN PEMBAYANG DI BAWAH~
...............................................
..............................................
memang aku rasa blog aku comel;
kenapa korang jeles ke?

~JAWAPAN SAYA~

Rakan-rakan blogger yang comel
Arini sihat ke
Memang aku rasa blog aku comel;
Kenapa korang jeles ke?

Ok tak pantun saya tu. hehehe
Wanna share this comel award with :

Farhana (http://fabulousfarhana.blogspot.com/ )

p/s --> yg dpt award ni kena buat pembayang pantun tu.
Boleh kan. Mudah jer.

8 comments:

  1. ye..memang Comel..siapa yang selalu masuk blog Shameel ni..tambah tambah Comel lah dia..

    hehe!

    ReplyDelete
  2. EN. RELEVEN = hahah. mudah-mudahan.

    ReplyDelete
  3. haha...tq shameel utk award comel nih... mmg comel lah...haha..

    ReplyDelete
  4. Fello Ariza= hehehe. kecomelan utk dikongsi bersama.hahah

    ReplyDelete
  5. keseharian Ra-kun= hehehe. lucu tapi comelkan.hahaha

    ReplyDelete
  6. halu shameel :)
    thanks taw for this award..heee
    nnti sy buat ea, skrg bz lagi nak exam..huhu :))

    ReplyDelete